Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Πέμπτη 28 Μαρτίου σήμερα.....

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Το βιβλίο της παρουσίασε στην Πολύδροσο η νέα συγγραφέας παιδικών βιβλίων Δήμητρα (Μιμίκα) Γ. Μουλαρά.

Η   Σουβαλιώτισα   Δήμητρα (Μιμίκα)  Γ.  Μουλαρά     είναι    νέα  συγγραφέας .Γράφει  παιδικά  βιβλία  και  το  πρώτο  της  βιβλίο   που  έχει  τίτλο"Το  τσαντάκι  της  Αλφαβήτας",που  εκδόθηκε από  τον εκδοτικό  οίκο "ΜΙΝΩΑΣ"  τον  Μάιο  του  2013, παρουσίασε    στην  Βιβλιοθήκη  Πολυδρόσου....
Αντί  βιογραφικού  μιλώντας   μαζί  της   μας  είπε* 
""""" Γεννήθηκα πριν από μερικά χρόνια σε ένα χωριό του Παρνασσού. Την όμορφη Πολύδροσο! Είχα την τύχη να πάω σχολείο την εποχή που οι δάσκαλοι δε μετρούσαν τη διδακτική ύλη με τη σελίδα αλλά με τη γνώση! Έτσι
, κατάφερα να μάθω πολλά. Όχι απαραίτητα μόνο αυτά που έλεγαν τα βιβλία, αλλά αυτά που η καρδιά και η ψυχή μου διψούσαν να μάθουν.
Αργότερα, παρασύρθηκα από τα «πρέπει» κι εγκατέλειψα το χωριό μου για να πάω στην Αθήνα. Δουλεύοντας και κάνοντας καινούργιους φίλους προσπάθησα να βάλω χρώμα, στο γκρίζο που έβλεπα γύρω μου. Τα χρόνια πέρασαν κι όταν έκανα τη δική μου οικογένεια κατάφερα μέσα από τα μάτια των παιδιών μου να νιώσω πάλι παιδί. Έπαιξα, τραγούδησα, έμαθα την αλφαβήτα ξανά και πρόσθεση με τα δαχτυλάκια τους. Κατάλαβα  πως το πιο ωραίο χρώμα είναι αυτό που σου βάζουν τα παιδιά. Τα αφήνω λοιπόν να μου χρωματίζουν τη ζωή με τις δικές τους εμπειρίες, τις δικές τους επιτυχίες κι αποτυχίες. Τα δικά τους χαμόγελα και τα δικά τους δάκρυα.Αυτό το βιβλίο λοιπόν βγήκε μέσα από το χρώμα των ματιών του Ηλία και της Γεωργίας κι είναι πρώτα από όλους δικό τους!"'"""
Φωτογραφία του χρήστη Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.


(Από  ανάρτηση   στον  προσωπικό  της ηλεκτρονικό λογαριασμό)
Ο  εκδοτικός  οίκος στην  ηλεκτρονική  διεύθυνση  του   παρουσιάζει  ως  εξής  το  βιβλίο  της*


Με λέν’ κυρία Γραμματική κι έχω ένα τσαντάκι που το ’φτιαξα μονάχη μου μ’ αγάπη και μεράκι.
Είναι μικρό μα μαγικό, με γράμματα γεμάτο με κεφαλαία και μικρά απ’ την κορφή ως τον πάτο.
Εμπρός λοιπόν, παιδάκια μου, γρήγορα.
.




ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ!!!


(Από  την  παρουσίαση  του  βιβλίου  της)


Τέλος στα  πλαίσια  της    επικοινωνίας  που  είχαμε   μαζί  της , μας  ενημέρωσε  ότι ετοιμάζει  την  έκδοση  και  άλλων  παιδικών  βιβλίων,των  οποίων  οι  παρουσιάσεις  θα  γίνουν  και  στην  Πολύδροσο.

"Γ"

3 σχόλια:

  1. Τι να γράψω.....εγώ την έχω αδερφή και φοβάμαι μη νομίσει κανείς ότι τα παραλέω....αλλά ειλικρινά είναι πολυτάλαντη και με πολύ μεγάλη αγάπη για το χωριό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΗΜΗΤΡΑ (ΜΙΜΙΚΑ) ΜΟΥΛΑΡΑ4 Νοεμβρίου 2014 στις 10:51 μ.μ.

    Ο δάσκαλος που είχαμε στο δημοτικό (ο κύριος Αργυράκης) μας έλεγε πως πριν πούμε κάτι πρέπει πρώτα να βουτάμε τη γλώσσα μας στο μυαλό και στη ψυχή μας. Ακολουθώντας λοιπόν τη συμβουλή του θα πω ένα ειλικρινές "ευχαριστώ" στον blogger, στον κύριο Γιώργο αλλά και στους χωριανούς που με στηρίζουν κι εκτιμούν αυτά που κάνω γιατί έτσι παίρνω την ικανοποίηση πως δε χτυπάω στη πόρτα του κουφού. Θέλω όμως να ευχαριστήσω κι αυτούς που με αγνοούν γιατί έτσι με προκαλούν να κάνω περισσότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα έχεις εν μέρει κάποιο δίκιο για το παράπονο που εκφράζεις.Και επειδή εγώ γνωρίζω τα περιστατικά, σε δικαιολογώ.
    Εκείνοι όμως οι Σουβαλιώτες πού ενδιαφέρονται πραγματικά ,νοιάζονται, ψάχνουν και αναγνωρίζουν ανάλογες προσπάθειες(να ξέρεις είναι αρκετοί..) και ιδιαίτερα αυτές των νέων ανθρώπων , απ ότι βλέπεις σε δικαιώνουν, έχοντας φέρει πρώτη σε αναγνωσιμότητα την σχετική ανάρτηση για το βιβλίο σου, εδώ και ημέρες, στα δημοφιλή θέματα του " Πολυδροσοπαρνασσού".
    Σου ευχόμαστε ολόψυχα να είσαι καλά και να συνεχίσεις με την ίδια δύναμη ψυχής και πένας .
    Καλή επιτυχία λοιπόν και σε αυτά που ετοιμάζεις.
    Πιστεύω ,όπως εξάλλου μας υποσχέθηκες,ότι οι παρουσιάσεις του νέου σου βιβλίου θα ξεκινήσουν
    από το χωριό μας ,τήν ¨΄ομορφη Πολύδροσο "που λές και εσύ στο βιογραφικό σου.

    "Γ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή