Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Απρίλη, Απρίλη μ' δροσερέ - Δαδί Φθιώτιδας - από εκπομπή της ΕΡΤ "Το Δημοτικό Τραγούδι" το 1987


Τραγούδι από το Δαδί (σημερινή Αμφίκλεια) Φθιώτιδας. Χορός τσάμικος. Τραγουδάει παρέα Δαδιωτών.

Απόσπασμα από εκπομπή της ΕΡΤ "Το Δημοτικό Τραγούδι" το 1987, γυρισμένη στην Αθήνα, με τίτλο "Μες στου Μαγιού τις μυρωδιές". Επιμέλεια: Δόμνα Σαμίου - Νίκος Μπαζιάνας.....





Οι στίχοι του τραγουδιού χωρίς τα τσακίσματα:

Απρίλη, Απρίλη μ' δροσερέ, Μάη μου λελουδιασμένε,
όλο τον κόσμο γιόμωσες λελούδια και καλούδια
και μένα με περέπλεξες σ' ενός λεβέντ' αγκάλη,
σ' ενός λεβέντη γεμενί, σ' ενός Δαδιώτ' αγκάλη.


Οι στίχοι του τραγουδιού με τα τσακίσματα:

Απρίλη, Απρίλη μ' δροσερέ, Γιώργη μου και γραμματικέ,
Μάη μου λελουδιασμένε, Γιώργη μου γραμματισμένε,]
όλο τον κόσμο γιόμωσες, μωρέ Γιωργούλα μ' δυο βολές,
γυιε μ', λελούδια και καλούδια, γεια σ' αγάπη μου καινούργια,
και μένα με περέπλεξες, μωρέ Γιωργούλα μ' δυο βολές,
γυιε μ', σ' ενός λεβέντ' αγκάλη, Γιώργη μου και παλικάρι,
σ' ενός λεβέντη γεμενί, Γιώργη μου και γραμματιστή,
γυιε μ', σ' ενός Δαδιώτ' αγκάλη, Γιώργη μου και παλικάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου