Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ

Δεν ξαναβγαίνω μόνος μου πέρα
να περπατάω μεσ΄ στο χωριό
Για να  χαλάει την κάθε μου  μέρα
το ασυμπάθηστο τ΄ αληταριό .....

Έργα σπουδαία ΕΓΩ έχω κάνει  
Και  έχω , μα τόσο , πια κουραστεί
Κι όμως δεν βρέθηκε κανένα χαϊβάνι  
Με την γραφή του να μ΄ ευχαριστεί

Την Πατερόλακα ΕΓΩ έχω σώσει
Μα κι το σπίτι αυτό του Μαρρέ
τον εαυτό μου ΕΓΩ έχω δώσει
τι άλλο θέλετε επιτέλους μωρέ;

Τις  παρεούλες όλες  για γέλια  
Έχω πια χρόνια  ΕΓΩ σιχαθεί
Ομάδες αστείες και παιδαρέλια
Άχρηστα είναι και αντιπαθή.

Από το σπίτι  να ξεμυτίσω
Σκέφτομαι τώρα πως  δεν το μπορώ
Με Σαλταπήδα να βρίζει  από πίσω
Και με τον απαίσιο Μαύρο Ζορό !

Μεγαλοδύναμε βάλε τη γνώση
Στον απερίσκεπτο τον αρχηγό
Μια θεσούλα ξανά να μου δώσει
ΕΓΩ να μπορέσω να εκδικηθώ ……..

ΜΠΡΕΝΤΑΝ ΜΠΙΑΜ

Ιρλανδός Εκδοροσφαγέας

2 σχόλια:

  1. Φιλαρακι Μπρενταν ,πού χάθηκες σε έψαχνα,
    πάρε κανένα τηλέφωνο.
    Ξέρω ένα χωριό που ταιριάζει στο ποίημα σου.
    Saludos
    -Z-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hey bhfuil buddy .Hey ΖΟRO . No fóin anseo inár móinéir. I mo dán labhair mé faoi foirmle useless
    BRENDAN BEAM
    Slaughterer

    ΑπάντησηΔιαγραφή