Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Παρασκευή, 19 Απριλίου, η Εκκλησία γιορτάζει τον Ακάθιστο ύμνο......

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ.....Ρόδο του Ανέμου - ΑΣΤΡΟΠΑΙΝΕΜΕΝΗ - Άντα Κωστούρου


Γιώργος Βιδάκης
Να ‘μουνα γάργαρο νερό, πετροσκαλισμένη μου
Να 'λουζα το κορμί σου να με κολυμπάς
Να 'λουζα το κορμί σου μ’ αγαπάς μη με ξεχνάς.....




Το Ρόδο του Ανέμου ιδρύθηκε το 1996 από τη Γιούλη Τσεντούρου (κρουστά, τραγούδι), την Άντα Κωστούρου (κιθάρα, τραγούδι) και τον Γιάννη Ζίγκιρη (κιθάρες, πιάνο, παραδοσιακά έγχορδα, τραγούδι), οι οποίοι μέχρι σήμερα αποτελούν τον βασικό πυρήνα του σχήματος. Κατά καιρούς συμμετείχαν στο μουσικό αυτό σχήμα πολλοί μουσικοί, όπως οι: Δημήτρης Κρουσταλλάκης, Χρήστος Δαλιάνης, Δημήτρης Κουντουράκης, Δημοσθένης Κατσάνης, Γιάννης Μπαρμπαγιάννης, Βασίλης Λιαρμακόπουλος, Όσβαλντ Αμιράλλις. Η μουσική τους έχει επιρροές ...απ' την παράδοση, στα συστατικά της στοιχεία, το ροκ της αμερικής των πιο αγνών νεανικών ονείρων τους, τις αρμονικές της δύσης και τα μέλη της ανατολής, ενώ έχει πάντα έναν φεγγίτη ανοιχτό για ό,τι αληθινό έχουν να προτείνουν οι γενιές που ήρθανε λίγο μετά. Κυρίως, όμως, πιστεύουν πως η μουσική ...είναι ένα άρμα που φέρνει στον ακροατή κομμάτια απ' την ψυχή τους. Σ' εκείνο το μυστικό τοπίο που συναντιούνται οι άνθρωποι αυθεντικοί και πεντακάθαροι από ανάγκες και συμβάσεις. Στίχοι - Μουσική: Ρόδο του Ανέμου Ερμηνεία : Άντα Κωστούρου Ηχοληψία - Ενορχήστρωση: Νίκος Παπαδόπουλος Μουσικοί: Τραγούδι: Άντα Κωστούρου Κρουστά: Γιούλη Τσεντούρου Ούτι: Γιάννης Ζίγκιρης Πλήκτρα: Βασίλης Χατζηνικολάου Λύρα: Γιάννης Καπετανάκης Να ‘μουν καλός τραγουδιστής, ηλιοστολισμένη μου Να σου ‘κανα τραγούδι να το τραγουδάς Να σου ‘κανα τραγούδι μ’ αγαπάς μη με ξεχνάς Να ‘μουνα πρωτομάστορας, φεγγαρολουσμένη μου Να σου ‘φτιαχνα γιοφύρι για να περπατάς Να σου ‘φτιαχνα γιοφύρι μ’ αγαπάς μη με ξεχνάς Να ‘μουνα γάργαρο νερό, πετροσκαλισμένη μου Να’ λουζα το κορμί σου να με κολυμπάς Να’ λουζα το κορμί σου μ’ αγαπάς μη με ξεχνάς Να’ μουνα μια δροσοσταλιά αστροπαινεμένη μου Να σ’ έβρεχα ν’ ανθίζεις να μοσχοβολάς Να σ’ έβρεχα ν’ ανθίζεις μ’ αγαπάς μη με ξεχνάς Ο στίχος «να ‘μουν καλός τραγουδιστής» είναι παρμένος από μαντινάδα Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου