Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Σήμερα Τρίτη 23 Απριλίου..... η εορτή του Αγίου Γεωργίου του Τροπαιοφόρου μεταφέρεται τη Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024.....Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου.....

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ .....Σωκράτη Μάλαμα - Θανάση Παπακωνσταντίνου - RUA DA BELLA VISTA

Γιώργος Βιδάκης
Τα λόγια γράφτηκαν ξημερώματα της Πέμπτης 20-7-2000, τσιμπολογώντας από το «Βιβλίο της Ανησυχίας» του Fernando Pessoa.....



Στίχοι - Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου Ερμηνεία : Σωκράτης Μάλαμας "Αγρύπνια" 2002 Μια νύχτα καλοκαιρινή, υγρή στη Λισσαβόνα, ονειροπόλος ποιητής χαϊδεύει τη σιωπή· ο φόρος της διάνοιας πληρώνεται μ’ αγρύπνια αγρίμι είναι που κρύβεται σε σώμα λογιστή. Απ’ τ’ ανοιχτό παράθυρο κοιτά τους άδειους δρόμους. Τη μέρα ειν’ ένα τίποτα. Το βράδυ ειν’ «εγώ», που κάθεται καρτερικά στην έρημη αποβάθρα, να πάρει την κλινάμαξα που πάει στην άβυσσο. Ανακαλεί τη θλίψη του, την αστραπή της γνώσης, για κάθε του παρόρμηση που άφησε κρυφή κι απ’ το βιβλίο του Ιώβ χειροκροτά τη φράση: «Κουράστηκε η ψυχή μου απ’ τη ζωή». Γλυκά θ’ ανοίξει η κλειδαριά της πόρτας για το Σύμπαν, ο υπάλληλος Πεσόα θ’ αφήσει τις σκιές και μένα, που ξαγρύπνησα, με πιάνει η ανησυχία, αν είναι οι αναμνήσεις μου ψεύτικες ή σωστές. Alvaro de Campos: sampler, door, fan Joaquim Moura Costa: guitar, Spanish lute A. A. Crosse: guitar Alexander Search: still looking for a drum Baryo de Teive: acoustic bass Torquato Mendes Fonseca da Cunha Rey: cello Tagus: mandolin Nympha Negra: african scraper Antonio Mora: the voice of disquiet Αποποίηση: Το βίντεο δεν προορίζεται για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Το ακουστικό περιεχόμενο δεν ανήκει σε εμένα και δεν έχω κέρδος από αυτό το βίντεο. Δεν είμαι κύριος πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου. Είναι από την προσωπική μου συλλογή και είναι καθαρά για Διασκέδαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου