Translate

ΕΡΩΧΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΧΗΣ

....Παρασκευή 29 Μαρτίου σήμερα..... Β Χαιρετισμοί της Παναγίας....

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!! Σταύρος Ξαρχάκος - ΗΤΑΝΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ - Σαβίνα Γιαννάτου


George Vidakis
Στίχοι: Κώστας Φέρρης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος
Ερμηνεία : Σαβίνα Γιαννάτου

"Τραγούδια του Αιγαίου" 2008 

Ακούστηκε πρώτη φορά από τον Νίκο Ξυλούρη, στην τηλεοπτική σειρά του Κώστα Φρέρρη " Οι έμποροι των εθνών" -1973....




Ήτανε μια φορά μάτια μου κι έναν καιρό
μια όμορφη κυρά αρχόντισσα να σε χαρώ

Μια μικροπαντρεμένη κόρη ξανθή
τον κύρη της προσμένει βράδυ πρωί

Ένα Σαββάτο βράδυ καλέ μια Κυριακή
τον ήλιο το φεγγάρι, καλέ, παρακαλεί

Ήλιε μου φώτισέ τον φεγγάρι μου
πάνε και μίλησέ του για χάρη μου

Γυρίζει κι αρμενίζει καλέ στα πέλαγα
τους πειρατές θερίζει καλέ και τους χαλά

Στον ήλιο στο φεγγάρι και στη βροχή
και μένανε μ’ αφήνει έρμη και μοναχή

Γαλέρα ανοίχτηκε μάτια μου με το βοριά
στη μάχη ρίχτηκε μάτια μου και στον καυγά

Μέσα σ’ ένα σινάφι πειρατικό
είδα φωτιά ν’ ανάβει και φονικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου